Threads Podkastlar Üçün Yeni İmkanlar Təqdim Edir: Şou Müzakirələrinin Mərkəzinə Çevrilmək Hədəfi

11.11.2025 18:10 6 baxış sayı 4 dəq. oxuma TechCrunch
Threads Podkastlar Üçün Yeni İmkanlar Təqdim Edir: Şou Müzakirələrinin Mərkəzinə Çevrilmək Hədəfi

Meta-nın X platformasına rəqib olaraq yaratdığı Threads tətbiqi indi diqqətini xüsusi bir yaradıcı qrupuna – podkasterlərə yönəldir. Şirkət çərşənbə axşamı bildirdi ki, Threads platformasında podkastlar ətrafındakı söhbətləri artırmağa və yaradıcılara öz şoularını tanıtmağa kömək etməyə fokuslanacaq. Threads bu məqsəd üçün ilkin mərhələdə bir neçə yeni xüsusiyyəti istifadəyə verir. Bu yeniliklərdən biri, lentdə (feed) görünən podkast linklərini rəngli fonlar və şəkil eskizləri ilə daha aydın və fərqli edir. Bu, istifadəçilərin bu linkləri daha asanlıqla seçə bilməsi deməkdir. Threads bu strategiya ilə podkast dinləyicilərini və aparıcılarını bir araya gətirmək, diskussiyalar üçün əsas mərkəzə çevrilmək niyyətindədir.


Yaradıcılar eyni zamanda, profillərində podkast linklərini əlavə etmək üçün xüsusi bir yer əldə edirlər. Threads qeyd edir ki, bu linklər də diqqəti cəlb etmək üçün nəzərdə tutulub və podkasterlərə şoularını daha yaxşı tanıtmaqda, izləyici kütlələrini böyütməkdə yardımçı olacaq. Meta sözçüsü bildirib ki, bu il ərzində bu ilkin funksiyaları həm podkasterlərə, həm də onların dinləyicilərinə xidmət göstərəcək başqa alətlər də izləyəcək. Şirkət hesab edir ki, podkast cəmiyyətində böyük potensial var və insanlar şoular haqqında danışmaq, eləcə də yaradıcılarla əlaqə qurmaq üçün vahid bir məkana ehtiyac duyurlar.


Hazırda podkast mövzuları ətrafındakı söhbətlər sosial mediada çox səpələnmiş vəziyyətdədir; insanlar bu cür müzakirələri Reddit, X, Facebook və Instagram, həmçinin YouTube və Spotify kimi yayım platformalarında aparırlar. Threads mədəniyyətlə sıx bağlı olan podkastların yaratdığı diskussiyalardan faydalanmağa çalışır. Bu cür mövzular aktiv qarşılıqlı əlaqələri təşviq edir. Threads hazırda 400 milyondan çox aylıq aktiv istifadəçiyə (MAU) və 150 milyon gündəlik aktiv istifadəçiyə (DAU) malikdir. Rəqib X isə 600 milyon MAU olduğunu iddia edir. Podkast cəmiyyətini Threads-a cəlb etmək, hətta bu seqmentin kiçik bir hissəsini qazanmaq, rəqiblər arasındakı fərqi əhəmiyyətli dərəcədə azaltmağa kömək edə bilər.


Bununla belə, Threads podkastlar nəticəsində yaranan diskussiyaları hədəf alsa da, şirkət podkast yayım platforması olmağı planlaşdırmadığını bildirib. Əvəzində, Meta podkast aparıcılarına şouları ətrafındakı söhbətlərin fanatlar tərəfindən necə qəbul edildiyi barədə daha çox məlumat və analitika təqdim etməyə fokuslanacaq. Şirkət eyni zamanda, istifadəçilərin bəyənə biləcəyi podkastları kəşf etməsinə yardımçı olacaq, yaradıcılar və dinləyicilər arasında söhbətlər vasitəsilə əlaqə yaradacaq əlavə funksiyaları inkişaf etdirmək niyyətindədir. Bu, Threads-ın sosial şəbəkəsini X və Bluesky kimi digər platformalardan fərqləndirmək üçün yaradıcılara yönəltdiyi ilk dəfə deyil. Məsələn, şirkət may ayında yaradıcılara profillərinə beşə qədər link əlavə etmək imkanı vermişdi. İstifadəçilər yaxın aylarda Threads-da podkast müzakirələrinə yönəlmiş daha çox yenilik görəcəyini gözləyə bilərlər.


Texnologiya redaktoru

Texnologiya sahəsində 8 ildir yazıram. Bakıda keçirilən ilk startap müsabiqələrinin birində iştirak edib, o vaxtdan bu mövzuya marağım daha da artıb....

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: